Raloo
Iata ca m-am hotarat sa particip si eu la concursul de pe forumul Breslo. Concursul de numeste "De la suflet la suflet creator" iar eu particip cu aceste stelute:Stelutele sunt din hartie reciclata (ziare vechi) decupata, rulata si lipita cu migala si rabdare, spray paint, sclipici si ata.
Le dedic Monicai, pentru ca minunatele ei creatii m-au facut sa imi amintesc demult uitata metoda de realizare a acestor stelute.
In curand voi posta si un tutorial pentru realizarea lor, asa ca fiti pe faza! :-D

A, era sa uit: veti putea achizitiona stelutele la targurile din preajma sarbatorilor la preturi speciale! Bineinteles, va voi anunta din timp unde si cand se vor desfasura acestea :-)

See you soon!
2 Responses
  1. Fabi Says:

    ¡Fabulosos! ¡Originales! Te quedan muy bonitos¡¡¡
    Besitos


  2. foarte dragute!! imi plac mult. sa ai o saptamana minunata, Maria


Trimiteți un comentariu

Zi`mi parerea ta!